Pastrami sosyal medyada gündem oldu; taleplere yetişemiyor
Kütahya’da Yılmaz Demirdöğen, ABD’nin New York kentinde 'Katz' olarak bilinen 'Pastrami' etli sandviçleri Kütahya'daki işletmesinde kendi yöntemiyle hazırlayarak satışa çıkardı. Etin hazırlandığı görüntülerin sosyal medyada yoğun ilgi görmesinin ardından taleplere yetişemediklerini ifade eden Demirdöğen, “Pastrami yapmanın birçok çeşidi var. Sosyal medyada ilgi görmesinin sebebi de farklı bir ürün olması. Biz bunu Türk mutfağına ve kendi damak tadımıza uydurmaya çalıştık. Sosyal medyada ilgi görünce de haliyle merak edildi” dedi.Kütahya’da restoran işletmecisi Yılmaz Demirdöğen, 15 yıl önce gittiği Amerika’da gördüğü 'Katz' olarak bilinen etli sandviç Pastrami’yi, Türk mutfağına uyarladı. Restoran açan Demirdöğen, 18 günde hazırlanan etin görüntülerini de sosyal medyadan paylaştı. Görüntüler kısa sürede yayılırken, Pastrami yoğun ilgi gördü. Kütahya’nın yanı sıra çevre illerden çok sayıda ziyaretçileri olduğunu ifade eden Yılmaz Demirdöğen, sosyal medya etkisiyle siparişlere yetişmediklerini söyledi.